電影熱話

【 MOVIE6 熱話 】揭開 黑寡婦 迷一般的過去 拆解最強敵人「模仿大師」絕技

揭開 黑寡婦 迷一般的過去 拆解最強敵人「模仿大師」絕技

全球影迷期待已久,為Marvel電影宇宙第四階段打頭陣嘅《 黑寡婦 》個人電影現已上映!《 黑寡婦 》故事線發生於《美國隊長3:英雄內戰》同《復仇者聯盟3:無限之戰》之間,當時復仇者聯盟正陷入分裂之中,當時有好多反對《超級英雄註冊法案》嘅人都被囚禁,亦有人正在逃避追捕,由性感女神施嘉莉祖安遜(Scarlett Johansson)飾演嘅「 黑寡婦 」娜塔莎羅曼諾芙(Natasha Romanoff)正正就係在逃英雄之一。

 

《黑寡婦》電影劇照

黑寡婦的內心世界與過去

大家都知「黑寡婦」呢個角色有黑暗嘅過去,但呢啲些過去點樣影響佢喺Marvel電影宇宙中嘅存在?導演姬蒂索德蘭(Cate Shortland)表示,終於有機會可以解開呢個角色嘅生命軌跡。施嘉莉祖安遜話:「我對呢個角色非常了解,因為佢就喺我生命之中,但就從來無機會去了解佢嘅過去,導演姬蒂今次希望探索角色內心,令我有更多機會去深入角色嘅唔同面向,對我嚟講就好似是一個治療過程, 你好難想像有演員演出一個角色成十年咁耐,仍有機會發掘角色嘅唔同面貌。」

 

《黑寡婦》電影劇照

 

另一件意想不到嘅事情當然係「黑寡婦」竟然有「家人」!科倫絲佩芝(Florence Pugh)飾演嘅葉蓮娜貝洛娃(Yelena Belova)同娜塔莎已有20年無見,科倫絲話:「葉蓮娜係一個外向型嘅女仔,佢鍾意講出自己嘅諗法,過去被訓練成殺手,完全唔知道點樣好似普通人咁生活,佢雖然係致命武器但同時好似個小朋友咁。」所以葉蓮娜就好似係娜塔莎嘅一個對比,葉蓮娜嘅率真同果斷,反而激發出娜塔莎人性嘅一面。

 

《黑寡婦》電影劇照

 

「黑寡婦」本身無超能力,所以今次電影加入咗大量動作場面,而每個角色都有獨特嘅戰鬥場面。好似飾演「黑寡婦」嘅妹妹科倫絲佩芝就特登喺拍攝前就特別學習跆拳道、刀仔技擊等特別技能。

 

《黑寡婦》預告截圖

 

今次「黑寡婦」首度以白色戰衣示人,原因係今次「黑寡婦」會喺冰天雪地嘅西伯利亞出戰,為了增加保護色,劇組認為以白色作為戰衣係一個突破新嘗試。

 

《黑寡婦》電影劇照

 

可以使出復仇者絕技嘅「模仿大師」

特務組職「紅室」嘅神秘刺客「模仿大師」(Taskmaster)就係「黑寡婦」今次面對嘅最強對手,佢有超強模仿能力,睇一次就能學識敵人嘅絕招,仲預測到敵人動作,令「黑寡婦」非常頭痕!「模仿大師」除咗學識「黑寡婦」嘅絕技之外,喺預告片中仲可以睇到佢會使出復仇者聯盟成員嘅獨門絕技,好似「美國隊長」嘅踢圓盾動作、「鷹眼」射箭絕技、黑豹嘅伸爪動作等,未知佢喺電影入邊還會使出邊個復仇者聯盟嘅絕技,睇戲時真係要落足眼力留意!

 

買飛及睇場次: https://bit.ly/3rWKh5Q

You Might Also Like