電影熱話

【 MOVIE6 專訪 】徐若瑄 回憶拍攝《信用欺詐師JP: 公主篇》 最難忘差啲唔見過千萬日元耳環!

徐若瑄 回憶拍攝《信用欺詐師JP: 公主篇》 最難忘差啲唔見過千萬日元耳環!

徐若瑄 於《信用欺詐師JP: 公主篇》飾演刁蠻任性的千金大小姐,電影上映後,不單止獲得港台觀眾好評,連日本網民都表示被女神的魅力迷倒!近日,徐若瑄 接受 Hong Kong Movie 專訪時,透露了拍攝電影期間的趣事,當中最難忘的,原來是差點遺失價值逾千萬日元的耳環!

 

徐若瑄 x Hong Kong Movie 專訪

1. 你同角色有幾相似?

我同戲入面嘅角色應該係相反。我外表睇落好柔弱,但內心好刁蠻哈哈。
因為我細個開始就比較似男仔,屋企環境唔係幾好,所以從小就喺一個好需要努力嘅環境下長大。個人需要好Tough,都好衝動、任性,所以我覺得大家成日被我嘅外表呃到哈哈。

 

2. 今次同三浦春馬拍戲,對佢有咩印象?

我有一場同佢跳舞嘅戲,雖然我冇同佢真正有對白咁對戲,但我覺得佢好適合個角色 – 愛情嘅騙子。好靚仔,如果係女仔都會俾佢呃走。

 

3. 拍攝嗰陣有咩難忘事?

因為戲入面我哋都係珠光寶氣嘅人,所以為求真實,我哋真嘅都係真珠寶。喺最大嘅Party嗰場戲,因為有人要嚟現場整爆破,所以大家都跑走。然後跑嘅時候我有隻耳環跌咗我唔知。收工要還返俾珠寶部嘅時候,我有一邊耳環唔見咗!成個劇組都好緊張,個耳環係超過一千萬日元(約港幣七十三萬多)!如果唔見我哋要賠錢。嗰陣又天黑了,天黑仲難搵,大家都搵唔到,飯都食唔落,心情超差。大家就用手機開電筒周圍搵,後來就喺Party一架車嘅車轆隔離搵到了!如果唔係唔知搵邊個賠一千萬Yen。

 

4. 你最想同邊位導演合作?

李安。因為我覺得李安導演係每一次都會俾我驚喜。有啲導演只會拍固定一類型嘅電影 ,但係我覺得李安每次都係唔同嘅片種,好驚訝佢嘅多元化,同埋佢睇世界嘅角度。佢仲識得拍唔同嘅文化、唔同題材嘅電影,所以我好鍾意、好鍾意李安導演,希望可以同佢合作。

(有冇特別嘅題材想同佢合作?)

喔!我都可以。只有佢揀我,冇我揀佢。哈哈哈。因為導演總可以將演員放喺好適合嘅位置,所以希望有機會我都喺導演劇本入面,成為佢覺得適合嘅演員

 

5. 喺日本同台灣拍電影有咩唔同?

喺日本拍電影,已經決定嘅事包括劇本、對白,都會按照上面去做,可能有95%都係之前準備好。但係我覺得華語市場包括台灣,係比較隨性。可能到現場,我哋會因為導演或演員,或者現場環境嘅唔同,成場戲就會大改,或者成場戲對白都改哂。演員對戲嘅時候發現「會唔會咁樣更好?」或者係導演發現,成場戲就會同劇本入面完全唔同了。就會比較即興。

 

6. 你本身識咁多語言,有機會仲想學邊個語言?

有時間我想學韓文啊!哈哈,因為我睇幾多韓劇,但要睇字幕。我相信任何地方,你只要直接聽得明個語言,情感會嚟得更直接,你會睇得更過癮。我覺得翻譯幾好都好,一定都有落差。

(有冇特別鍾意嘅韓劇?)

早排好鍾意《愛的迫降》!因為太鍾意了,所以我就寫咗入新專輯入面。
新專輯入面有首歌叫《不敗的》,有句歌詞就係「不怕狂風 把我吹往反方向,越過困難我變得更堅強」。呢個就係睇完《愛的迫降》,因為女主角被吹到反方向,吹到另一個地方。然後佢喺嗰邊生活困難重重,但最後變得更堅強,佢亦搵到生命中真正想要嘅嘢,所以我覺得呢件係非常勇敢嘅事。反正我睇完劇都會有諗法,有時就會寫喺歌詞入面,呢首歌叫《不敗的》,大家都可以聽下。

 

文:Janis H.、SC

You Might Also Like