電影熱話

【 MOVIE6 熱話 】到底《 黑子的籃球 》入面有邊招喺現實上可行嘅呢?

到底《 黑子的籃球》入面有邊招喺現實上可行嘅呢?

常言道:認真你就輸了,係漫畫世界入面追尋現實嘅人肯定喺唔正常。有超能力籃球之稱嘅黑子的籃球(香港譯名:幻影籃球王)入面,帝光中學籃球隊號稱全國第一,連國籃亦望塵莫及,全因隊員全部都有特定嘅技能。先不提喺現實中學生能唔能夠打入職業水平,今日就同大家睇下角色入面嘅技能係現實出到啦!

一啲係現實出現過嘅招式:

主角 火神大我  技能:流星灌籃

10240003e5ffb7aaaa28

流星灌籃:
罰球線起跳灌籃,當中需要強大嘅跳躍力同一定嘅身高。

b942cd33c895d143e0af5f6771f0820258af07fa.jpg
現實例子有Dwight Howard示範罰球線灌籃。

青峰大輝 技能:無定點投籃
7420_155436_2_lit

無定點投籃:
毫無規則、毫無章法可言嘅射籃。

現實例子:
d1405975d1405976
由日本和白東小學 學生示範 (原片:


赤司征十郎 技能:天帝之眼

336495763_m

在比賽場上擁有廣闊的視野,還可以看清楚對手的肌肉、呼吸、心跳等一 切動作的些微變化,看穿對手的所有行動,藉此預知對手的下一步動作。而赤司利用呢個方法向對方使用ankle breaker。(指把對手晃到步伐凌亂甚至腳踝打結而失去平衡)

deshawn
現實上百分百預知就無可能架喇,但係ankle breaker係NBA 可以話屢見不鮮。

紫原敦  技能:破壞的鐵鎚
螢幕快照 2017-04-15 上午1.49.31

能夠輕易將多名防守者撞開強攻籃下的絕技,在空中迴轉的同時雙手灌籃,力量極大,甚 至可以把3米高個籃球架破壞。

qrEJ4Hz
現實上亦出現過呢個情況,代表人物有o′neal。

青峰大輝,火神大我,紫原敦  技能:Zone

 

64575493201204301209181258063444825_001

為少數天才球員能夠進入的領域。進入此領域後,各項能力皆達到高峰、視野也會變大。

Zone 反而係現在上確實存在嘅!Jordan 同Kobe 係練習後曾分享過一種感覺,這種感覺習慣稱之為the Zone(意思類似於中文嘅化境)。一旦進入呢種狀態,眼前嘅一切事物都會變慢,對手的防守漏洞會統統呈現在你面前,這時你可以隨心所欲選擇進攻模式。

 

 雖然呢啲招式可行,但唔代表佢係實戰可以當招式用~所以鍾意打籃球嘅你都係唔好以學到呢啲招式為目標喇。

提提你,而家上映緊《幻影籃球王:The last game》,想睇奇跡世代加埋火神點樣對抗更強大嘅敵人就要入場支持喇!


文:六仔

 

 

 

You Might Also Like