電影熱話

【 MOVIE6 熱話 】超奇怪 Marvel 角色 好難想像佢哋拍真人版

超奇怪 Marvel 角色 好難想像佢哋拍真人版

Marvel 出現過嘅「英雄」多到有個 wiki database,當中好多我哋都未必認識。以下呢幾位「奇怪」角色,無論係外型上定能力上,同我哋成日見到嘅「超級英雄」有天壤之別,但都好值得我哋去認識(笑下)!

 

Ruby Thursday

來自《The Defenders》嘅角色,Thursday Rubinstein 原本係一名科學家&醫生,佢將電腦移植到自己嘅頭部,而波波外型嘅頭部由可塑性塑料製成,可以變成唔同形狀,仲會長出觸手作為武器,佢嘅最終目標係利用電腦取代每個人的頭部。

 

The Wall

出現喺《蜘蛛俠》故事中,兼職水泥工 Joshua Waldemeyer工作期間突然遇到爆炸,令一道牆倒塌喺佢身上,磚塊將他圍起嚟並變成了一道「磚牆」,蜘蛛俠出動任何物理攻擊都不能夠對佢造成傷害。

 

Hindsight

角色出自《New Warriors Annual》,吹水唔抹嘴嘅角色(事後孔明),實際上無任何超能力,只會喺人哋戰鬥後出嚟馬後炮(聲稱自己有能力事後辨別戰術策略)。雖然佢有一套戰衣,但被分派嘅工作主要係電腦及其他行政工作。

 

Stone Boy

《Lightning Storm》中嘅角色,Stone Boy 嘅家鄉位於 Zwen星球,最勁係可以石化自己畀隊友做武器,仲可以進入6個月嘅假死狀態睇落真係好 Stone 咁!

 

Photo Source: Marvel Database – Fandom

You Might Also Like