電影評論

【 MOVIE6 影評 】《 60分鐘招魂直播 》又要驚又要睇!60分鐘消磨時間 + 嚇自己之選!

《 60分鐘招魂直播 》又要驚又要睇!60分鐘消磨時間 + 嚇自己之選!

《 60分鐘招魂直播 》講幾條八婆無聊搵埋個通靈師玩zoom招魂招出禍,引咗隻猛鬼返嚟然後一獲熟。最後尾有驚喜!雖然唔係彩蛋但估唔到佢加插段咁嘅嘢落去,都幾好笑。

 

 

本片真係real time 60分鐘左右就睇完。雖然都唔係好驚好驚嘅level但因為我對jump scary堅係會嚇親所以同朋友縮埋一二角又要遮住眼咁睇。「啊?咩事呀頭先睇唔到。」梗係啦因為遮住咗對眼。唔好問我隻鬼咩樣,本身佢就出得好少然後我又睇唔到,sorry。

 

 

我會判斷佢係experimental film。製作上真係好低成本,然後演員又唔駛吓吓成部大機對住,甚至crew size都應該好細,係個好新鮮嘅拍攝體驗。

 

 

拍之前都應該好花心思去構思成個空間點走位(廢話有邊套戲唔駛),因為係「real time」所以又要細心度度邊度要cut、有咩位要用到後製去補、現場嘅crew要點分工。成本越低就越難攪,咩都係就住就住。(本片成本為$35000美金,票房/賣埠返來的錢已經想像唔到係幾多倍)

 

 

整體嚟講,小成本但有驚喜同突破性,唔錯。

 

文:sowhatmovie

You Might Also Like