電影評論

【 MOVIE6 影評 】《 濁水漂流 》對政府滿滿的控訴意味

《 濁水漂流 》對政府滿滿的控訴意味

故事啟發自真實事件,一班露宿者喺食環無預警底下被清走家當,輝哥(吳鎮宇)等露宿者決定控告政府,提出申索同要求政府道歉。訴訟期間,街友們嘅命運會係點樣?

 

電影俾我嘅感覺係,佢係一套無旁白、順敍法而又帶少少戲劇效果嘅《星期日檔案》。我知道佢係一套fiction,但真實感又不輸於non-fic。聞說團隊做左好多資料搜集、深入探討露宿宿呢個題材,就係因為咁,啲人物、故事感覺都真到好似《星期日檔案》咁。

 

 

我記得當時睇《麥路人》覺得人設同故仔也太煽情,無乜說服力,演技略誇張,故仔想感動觀眾但感動唔到,嗰吓睇完係劣評的。最得意嘅係,兩套電影各自都講緊一班露宿者,角色人設同演員演技上《濁》都略勝一籌(城繩VS鎮宇,千嬋VS李麗珍,萬梓良VS謝君豪,Zeno VS Will)。《濁》草根味好濃,睇完佢對政府嘅控訴,會覺得氣憤、無奈,會反思,好似睇完戲會有一點點得著。

 

 

本地人排唔到公屋、政府做錯嘢唔肯道歉、對露宿者趕盡殺絕⋯⋯戲入面嘅情節無時無刻咁提醒緊我呢個政府有幾仆街、呢個失去人性嘅城市又有太多太多地方要指住嚟鬧,睇完唔多唔少都有啲壓抑。

 

文:sowhatmovie

You Might Also Like