電影評論

【 MOVIE6 影評 】《Palm Springs: 戀愛假期無限loop 》如果我做編劇,我希望我寫得出咁嘅劇本!

《Palm Springs: 戀愛假期無限loop 》如果我做編劇,我希望我寫得出咁嘅劇本!

好啦但其實我肯肯定不是做編劇的料子,對劇本指手劃腳就有份。但我真係好欣賞《Palm Springs: 戀愛假期無限loop 》成套戲嘅節奏夠明快,On_得嚟好好笑,好多情節睇落九唔搭八但出嚟個效果又唔突兀,同場觀眾都笑得好開心lol。咁樣嘅mix & match其實好少可見到,唔拍出嚟,就咁睇script可能會係套好risky嘅投資。

 

 

故仔講吊兒郎當嘅拉奧(Andy Samberg)喺婚宴當晚遇見伴娘莎娜,兩人一拍即合,打得火熱嘅時候,拉奧突然中咗兩箭(笑死,睇嗰陣心諗做乜勁)!兩人匿入山窿保命,點知第二朝擘大眼,時間竟然返到婚宴當日朝早!被困於詭異嘅輪迴時空,莎娜由迷惘到enjoy,再變返迷惘⋯⋯有一日,拉奧醒咗之後搵唔到莎娜,佢亦終於知道莎娜堅持要脫離輪迴時空嘅秘密。

 

 

我細細個就睇Andy Samberg主持SNL㗎喇!鐘意佢走無里頭X傻戇X誇張演技大法 a.k.a. 顏藝,但有留意開Andy Samberg呢個人就知,佢唔係一個無深度嘅人,平時可以好有自己睇法,做訪問都可以好認真。呢套戲就直情係佢呢個人嘅反射。

 

 

通常講困於一個時空嘅電影都係行Drama/Sci Fi路線比較多,樂見又有令人笑得開懷嘅喜劇出現,而且節奏明快之餘又掌握得好,情節係好明顯嘅高低起伏,睇得好c服。

 

文:sowhatmovie

You Might Also Like