電影評論

【 MOVIE6 影評 】《 熱帶雨 》滴滴雨點,彷彿似流淚

《 熱帶雨 》滴滴雨點,彷彿似流淚

一個女人,事業上嘅崗位不受重視、不受丈夫疼愛、充滿母性卻無法懷孕,只能同完全失去自理能力嘅老爺互相寄托,尋回一丁點存在價值,彷忽生命中各方面都無法被滿足。一個男生,缺乏雙親關愛,血氣方剛,對幫自己補課嘅老師主動求愛。兩個人就好似兩塊拼圖咁自然而然地拼埋一齊,互相填補缺失。

 

 

女主角完完全全係一個悲劇人物,佢好慘,慘到我幾乎無法喺佢身上搵到一絲快樂。但佢角色非常立體,我都相信呢個世界喺存在住呢種人,可能就喺你同我身邊擦身而過。我好同情佢,但無法認同佢,如果換轉係我,喺個老公成日唔理自己底下應該開咗佢拖,然後發生家暴事件(欸?,所以後面發生嘅更悲劇事件就唔會出現。利申白羊座。

 

 

我本身唔係好識欣賞節奏咁慢嘅電影,頭半個故仔慢慢慢慢咁舖~但的而且確我覺得楊雁雁嘅表演係值回票價。另外要讚揚嘅係楊世彬 ,即係個行動不便嘅老爺。角色幾乎所有生活上你諗到嘅基本嘢佢都做唔到,食飯、上床訓、沖涼……甚至失禁要抹屁股,女主角都要一一幫佢做。當呢一切要搬上大銀幕再搵人演,可以話非常非常難,首先要肯演,外型又要切合角色,仲要演到毫無違和感。佢用手指喺男學生手臂比劃教佢寫唔識嘅字呢一幕好深刻,即使行動幾有限制都好,都能夠話到俾觀眾知呢個角色嘅心境,係有血有肉嘅人。呢個角色嘅離去,好似就喺女主角遍體鱗傷嘅身驅上再大劈一刀,唉。

 

配樂入面,許冠傑嘅是雨是淚真係食到正一正:就讓雨把往昔都沖去,莫怨恨誰

 

文:sowhatmovie

instagram.com/sowhatmovie/

You Might Also Like