電影評論

【 MOVIE6 影評 】《 日出前讓戀愛開始 》重溫少年時代的浪漫

《 日出前讓戀愛開始 重溫少年時代的浪漫

世界盃開波,條街靜英英,戲院雖然未至於成重災區,但最近又實在無乜話題作品上畫。淡靜期上淡靜戲,有部《 日出前讓戀愛開始 》上星期悄悄上畫,片名擺明抽張學友水,有趣的是呢部戲係打後生仔主意,D細路有權唔知歌神喺1992年有首金曲叫《 日出前讓戀愛終結 》。

而呢部戲,竟然係港產經典《新不了情》嘅變種再變種,真係幾驚訝。話說《日出》改編自2006年嘅日本純愛電影《太陽之歌》,而《太陽之歌》其實又改編自1993年之《新不了情》……橫跨25年嘅接力,到今時今日呢點只可以當做一個funny fact,事實除咗「絕症歌女去拍拖」呢個元素係一樣之外,其他嘢真心唔關事。

而卡士係另一樣funny嘅地方,在戲中超純情嘅女主角Bella Thorne現實中係一名當代豪放女,對展露美好身段毫不吝嗇 (IG真係幾精彩),公開自己雙性戀傾向之餘亦敢愛敢恨,好難明卡士佢嘅人係點樣睇到佢演呢個角色嘅潛質,但香港觀眾對佢無先入為主嘅印象,在戲中睇落都幾順眼;至於男主角Patrick Schwarzenegger,無錯,見到呢個水蛇春嘅姓氏應該估到佢就係大隻佬阿諾個仔! 文質彬彬,係賣樣嘅。

有齊靚仔靚女靚景,加條絕症橋,《日出》係穩陣嘅。少男少女嘅戀愛情懷,講就老土,但睇畫面都幾浪漫,後生仔應該投入到,年紀大啲都唔難回憶起自己後生都曾經咁樣為愛情傻豬過,每日準時企喺同一個地點只係想暗戀嘅對象經過時望到佢一眼。《日出》除左愛情,仲有阿爸費盡心力照顧絕症囡囡喺度派洋蔥,而飾演女主角閨蜜嘅Quinn Shephard幾搶鏡,外型sweet之餘角色夠爽夠雷,令人讚嘆「人生有個真正朋友的確好極」。人生同電影一樣,愛情以外,有埋親情同友情,真係豐富同完滿好多。

 

文:一觸

只要有電影,就好。

You Might Also Like