電影新聞

【 MOVIE6 新聞 】 MOViE MOViE Cityplaza Cinema :有啲嘢放映會14-17/4

MOViE MOViE Cityplaza Cinema :有啲嘢放映會14-17/4

MOViE MOViE 新戲院,即將登陸太古城中心!踏入五週年的國際電影頻道 MOViE MOViE  (NowTV 116頻道) 將擴展至太古城中心,以全新電影院形象跟大家見面!為了讓大家先睹為快, MOViE MOViE 將於復活節的4天假期,於太古城中心舉辦「 MOViE MOViE Cityplaza Cinema :有啲嘢放映會 」!

CINEPHILES’ FAVOURITES · 連串精彩電影活動

prince

MOViE MOViE Cityplaza Cinema:有啲嘢放映會更會為你送上連串放映活動、電影工作坊及講座等,讓各位率先感受新戲院的文化氣息與狂熱氛圍!MOViE MOViE將免費放映8部精彩電影,如本土電影《海報師:阮大勇的插畫藝術》、康城影展「一種關注」單元開幕電影《甜味人間》,以及大人小孩都喜愛的《小王子》等,更邀請到多位電影人及藝術家親身到場,為各位影迷度身訂造連串活動!其中,榮獲第36屆香港電影金像獎「專業精神獎」的海報大師阮大勇先生將連同《海報師:阮大勇的插畫藝術》導演許思維於電影放映後舉行影後談,而資深動畫人盧子英則聯同新媒體工作者Eddy Hui和Hong Kong Movie負責人Gloria Tam為大家暢談《小王子》,影評人皮亞則會教大家如何寫影評,實在讓人非常期待。須預先登記留座:

http://timable.com/page/MOViEMOViECityplazaCinema?m=f

SOMETHING FOR EVERYONE ·「有啲嘢」互動展區

posterist

屆時將於太古城中心(2樓中橋位置)設立「有啲嘢」互動電影展區,3個不同主題,分別為「有啲野 有啲嘢」、「有啲貪新 有啲戀舊」及「有啲鮮 有啲先」,三管齊下,為你預告新戲院的全新概念。「有啲野 有啲嘢」如影迷們的電影狂想曲,色彩繽紛,充滿「打卡位」,MOViE MOViE更邀請了擅長紙藝的STICKYLINE製作1902年的經典電影《月球之旅》的裝置藝術品,讓大家隨便拍照留念;「有啲貪新 有啲戀舊」則展示多名本地藝術家如阮大勇、Rex Koo、John Ho、Vivian Ho、Keo Chow、蕭偉恒、Marsmary、 Zoe及May Loo等以電影為題的畫作及藝術品;「有啲鮮 有啲先」顧名思義,展示未來即將上映的新片,讓你熾熱期待!

SOMETHING FOR YOU·「有啲嘢」拎!電影小禮物送比你

為了讓大家有一個更歡樂的復活節假期,MOViE MOViE更為你準備了「STAMP IT! 給我一個印」的儲印活動,只需到訪3個「有啲嘢」互動展區及電影放映區,儲齊4個印蓋,就可換領豐富的電影小禮物,如電影文件夾及精美貼紙!另外,參與「30秒說影會」小遊戲,更有機會得到免費戲票!這個復活節,讓我們狂歡盡興於太古城中心!

You Might Also Like