電影新聞

【 MOVIE6 新聞 】《 今晚打喪屍 》 白只 最Rock一次與 波多野裕介 深夜狂jam

《 今晚打喪屍 》 白只 最Rock一次與 波多野裕介 深夜狂jam

將於6月29日上映的本土喪屍電影《 今晚打喪屍 》,男主角 張繼聰 與 白只 ,兩位好兄弟相識廿年來首次合唱的主題曲〈雙截龍〉快將面世,MV亦正準備中。今日 白只 與〈雙截龍〉作曲人,與今屆《香港金像獎》「最佳原創電影音樂」得獎者 波多野裕介 ,齊齊於行人隧道跟一班band友拍攝MV。最後 波多野裕介 與band友更會化身喪屍怒跑,表現拍得住專業演員。

2017-05-30-PHOTO-00006335

白只本身是樂隊朱凌凌的成員,但今次絕對是他最Rock and Roll的一次,拍攝時更激動到多次揈跌昂貴音響器材及眼鏡,「首歌啲音樂太正,好快就令人投入到嗰種熱血嘅狀態。上次喺錄音室已經好好玩,今次仲full band上陣,阿聰今日要拍劇所以嚟唔到一齊拍,我好肯定係佢嘅損失!」

002

至於波多野裕介則代替了阿聰的位置,與白只狂jam他們口中的「crazy rock」,玩樂器、跳高、跳舞、扮喪屍乜都做齊,演技夠放,超級搶鏡。「今次我更會挑戰rap一段廣東話,MC波多野in the house,哈哈,希望成功!」令大家更期待他們幾位音樂天才合作的〈雙截龍〉。

003

拍攝MV時雖已是深夜時份,但都引來大量途人圍觀,更有少女因聽到波多野裕介講日文,而誤會他們是來自日本的組合!

004


You Might Also Like