電影新聞

《老笠》崔碧珈百變造型 極度激情

黑絲性感內衣、啦啦隊隊長制服誘惑  Eric Kwok明目張膽揸崔碧珈胸片段流出

由太陽娛樂文化有限公司出品、巴福斯影業有限公司發行之火爆黑色喜劇《老笠》鐵定於4月14日上映,片中除了有超班演技派林雪、馮淬帆、姜皓文、盧惠光等坐陣外,片中兩位女角雷琛瑜(J.Arie)及崔碧珈(Anita)‎亦有亮眼演出,挑戰觀感極限。繼日前在J.Arie活動中大爆揸槍射男生下體引起嘩然後,Anita今日亦有最新火辣劇照流出!

bbe926ac-63a2-4a68-8eef-c149054eb08f

崔碧珈(Anita)在片中飾演一名醫生,勁得富豪郭偉亮(Eric Kwok)歡心,崔碧珈透露:「我個醫生角色除咗能醫百病,仲可以喺性方面滿足感哂Eric Kwok呢位病人嘅要求!」而另一場揸胸鏡頭自預告片曝光亦甚惹爭議,Eric Kwok回應:「揸呢方面,我都唔係好熟手,好彩啟發於Roll機前同導演火火對戲,佢仲扮崔碧珈俾我試揸!Anita好努力,戲入面有場跳舞場口,知道佢事前排練咗好多次。

116f089f-da24-4ce7-baa9-678779cc1e9b

導演火火則大讚兩位演員非常落力,他表示:「Eric Kwok絕對演到今時今日富二代嘅大膽同瘋狂,型到一個點!而Anita除咗繼續big瓜之外,戲入面嘅內心戲亦做得好好,花上好多心思,希望大家多多支持佢有更大的發展!保證滿足各位觀感享受!

 

崔碧珈百變噴血造型 性感誘惑

電影公司在日前公開的震撼預告片中(https://youtu.be/PoccvkwzTeY)既有Eric Kwok、Anita二人於車廂纏綿,亦有疑似口交的激情鏡頭。另外又見Eric Kwok與Anita在浴缸共浴,Anita似乎相當進取主動,當時半裸的Eric Kwok與身穿性感內衣的Anita有意想不到的「埋身肉搏」,場面香艶。難怪Eric Kwok亦表示從未忘記片場當日的激情場面!

bd008019-e184-4616-a330-bb5b8a7a8ec5

而另一踩界場面必定要數到今天流出的跳舞片段,劇情講述刻薄老闆林雪侍着自己手握警槍,勒令女客人Anita當眾表演Table dance。而Anita在跳舞過程中穿上性感黑絲內衣,做盡擘髀、拗腰、自摸舞姿,意態撩人,令片場氣氛升溫!

16449e11-2ee0-40c6-be27-72b47265ebb5

據知Anita亦為這一場重要場口下過苦功,找來舞林高手EO2成員Otto學跳舞:「我覺得《老笠》最難忘就係Table Dance戲,因為我要著性感內衣,拍嘅時候都會好擔心走光,加上Table Dance好高難度,張枱又比較跣,我要著高跟鞋表演,導演同時要我keep住個性感靚女形象,所以內心係好驚㗎!

0880da07-8acf-49e6-89ad-48ea509bf79e

對於性感尺度,Anita表示不怕性感演出被定型:「我自己其實係唔抗拒性感,當然做演員必定想有唔同方面嘅嘗試,咁自己仲係起步階段,相信將來觀眾都可以見到唔同方面嘅崔碧珈!

You Might Also Like