電影熱話

【 MOVIE6 熱話 】到底 Marvel 邊個角色有機會拍獨立電影?

到底 Marvel 邊個角色有機會拍獨立電影?

到底 Marvel 邊個角色應該拍獨立電影?雖然 Marvel  已經有哂咁多英雄電影嘅時間表,但係又有邊個會估到 Marvel 突如其來嘅安排呢?所以每一位電影嘅配角,都有機會好似《黑豹》咁成為獨立電影嘅主角!我哋今次就揀咗六個人氣角色,包括:冬日戰士、飛隼、紅女巫、黑寡婦、洛基,同小樹人,分析邊個最大機會成為獨立電影嘅主角!

螢幕快照 2017-04-26 下午5.06.32
先同大家講明今次嘅評論係基於角色嘅個人魅力、能力上的發展及應用以及背景故事可發揮的空間所考慮,以下將會由最大機會嘅人物開始講起。

第一名:冬日戰士

sebastian-stan-winter-soldier_article_story_large

係《美國隊長2》中大放異彩嘅冬日戰士,憑著一隻鐵臂及高火力武器,重創神盾局局長;當中喺天台單手接美國隊長鐵盾一幕亦留下深刻印象。單論個人魅力嚟講,冬日戰士自己亦可以擔起大旗當正做主角。

 

capgif3

而就能力嘅發展嚟講,冬日戰士除咗超人體質同埋鐵臂,係無其他能力嘅。就正正係因為咁。觀眾對佢唔會留下固定嘅印象,造就更多可觀嘅動作場景,例如冬日戰士手持小刀同隊長係橋上面打鬥個一場戲。至於故事發展方面、冬日戰士不論喺《美國隊長2》之前,或者《美國隊長3》之後,都有好多嘅發展空間。喺《美國隊長3》過後,冬日戰士鋼臂被毀,相信獨立電影可以交待其後發展,加上佢喺漫畫中與美國隊長有千絲萬縷嘅關係,所以無論如何,Marvel 都會好好交待冬日戰士嘅事~

第二名:黑寡婦

php6irYzR

其實一早就有黑寡婦出獨立電影嘅消息架喇!不過一直都未有進一步落實,根據施嘉莉祖安遜親自回應,問題在於落實嘅時間。因為Marvel 每一個計劃都需要幾年時間,如果拍得成已經係Marvel宇宙嘅第四階段,一黎可能會同第二、第三階段嘅角色爭拍獨立電影,二黎可能演員本身都怕著唔落緊身衣喇。但客觀黎講,不論係角色形象,或係劇情上嘅發展都非常適合拍獨立電影。

第三名:紅女巫

captain-america-civil-war-scarlet-witch-elizabeth-olsen

作為萬綠叢中嘅第二點紅,人氣不下於黑寡婦嘅紅女巫,自自然然成為榜上三甲之一。雖然紅女巫本人曾表示拍獨立電影嘅機會不大,但係憑著紅女巫的人氣,加上角色設定上紅女巫既係avenger又係mutants,如果拍得成獨立電影將會衍生更多嘅合作機會。如果有獨立電影,如無意外就一定係講House of M。

至於其他幾名就集中講啦。雖然其餘三位都有足夠嘅人氣,但係可以發揮嘅劇情似乎有限。例如洛基嘅故事本身已經喺《雷神3》&復仇者聯盟3(假如有)到完,加上Marvel 從未為奸角拍過獨立電影,所以大家要好好珍惜見到洛基嘅機會喇。而飛隼雖然每一集都有新裝備,但係人氣上未及以上咁多位,加上故事上由退役軍人到成為飛隼都係大銀幕上出現,所以係之後都應該繼續成為助拳嘅角色。而最後嘅小樹人行可愛路線,同Marvel 拍獨立電影路線相距甚遠,所以應該會係成為官方短片嘅主角。

到最後會唔會有人問點解無提過鷹眼呢?

文:六仔

【 MOVIE6 熱話 】大家知唔知~ MARVEL 漫畫第一代「 銀河守護隊 」成員!

【 MOVIE6 熱話 】《 銀河守護隊2 》有5個片尾彩蛋?多位大明星客串陣容超驚喜!

You Might Also Like