電影評論

【 MOVIE6 影評 】《 可不可以,你也剛好喜歡我 》睇完預告少女心大爆發,要入場滿足一吓

《 可不可以,你也剛好喜歡我 》睇完預告少女心大爆發,要入場滿足一吓

《 可不可以,你也剛好喜歡我 》故事講田筱湘一直鍾意青梅竹馬嘅李助豪,點知埋門一腳表白嗰陣,李助豪竟搶先一步向好友宋依靜表白!身為KOL嘅依靜開出交往條件(真係屎忽鬼),要求助豪要先完成任務:撮合三對絕緣嘅男女,之後先可以同佢喺埋一齊(What a bitch)。助豪向好友筱湘求援,筱湘自覺收皮之餘,半推半就同意幫手,到底最後能唔能夠有好結果呢?

 

 

電影改編自暢銷散文,其中一個弊病就係因為電影篇幅所限,中間一啲可能散文中好睇嘅情節會帶過得好快。所謂「撮合絕緣男女」呢個聽落好難嘅任務,喺戲入面就變得好易解決,唔知散文係咪都係咁易啦orz。同埋三對男女,同本身故仔嘅三角關係扣得唔夠實,除咗「御姐」嘅故仔之外,其他人物出現彷彿可有可無,甚至抽起一對男女,換過pair入去,其實也無不可。

 

 

另外就係,我覺得本身男女主角唔能夠喺埋一齊嘅理由同設定有少少夾硬,作為衝勁十足嘅白羊座有點不能理解。但戲入面兩個人作為好友而一齊周圍去嘅場口係幾sweet,幾適合情侶去睇。呢種友達以上嘅感情,可能會換來唔少觀眾有共鳴,內心大嗌一聲「唉呀~點解唔喺埋一齊呢索性~」

入得場睇呢啲戲,請準備好你個少女心。橋唔怕舊,最緊要受,從來呢類戲都有市場。我唔算叫大推《可不可以》,但同行朋友就反而幾受落。

 

文:sowhatmovie

You Might Also Like