電影新聞

【 MOVIE6 新聞 】龍舟電影《 逆流大叔 》紐約亞洲電影節 唯一「焦點放映」電影

龍舟電影《 逆流大叔 》紐約亞洲電影節 唯一「焦點放映」電影

由馬偉豪、廖婉虹監製,陳詠燊執導,吳鎮宇、潘燦良、黃德斌、胡子彤、 胡定欣及余香凝等演出的龍舟電影《 逆流大叔 》將於 8 月 2 日暑假期間上映,由 一班「大叔」為炎夏帶來活力!

電影定下上映日期後率先帶來好消息,正式入圍了下月於美國紐約舉行的 「紐約亞洲電影節」主競賽單元,並成為了唯一「焦點放映」電影,受重視程度 可見一斑。導演陳詠燊及余香凝下月會到當地出席電影的世界首映禮。

陳詠燊又找來同樣活力十足的 RubberBand 為電影配樂及創作主題曲《逆流 之歌》及插曲《大叔情歌》,陳詠燊更親自執導《逆流之歌》的 MV,日前他便 與 RubberBand 到電影的主要拍攝場地-沙田石門龍舟訓練中心進行 MV 拍攝。拍 攝當日天朗氣清,過程十分順利,不過由於需要在浮台上拍攝,工作人員也做足 安全施,亦多番提醒 RubberBand 要小心,以免跌落水中。

RubberBand 之後接受訪問時談到今次與《逆流大叔》的合作,他們表示一 切也是機緣巧合:「我哋有日喺錄音室做嘢,等期間就遇到《逆流大叔》嘅混 音師同導演 Sunny,佢突然問我地有冇興趣做呢部電影嘅混音,我哋知道咗個故 事後就一口答應喇!而導演都俾咗好大自由度我哋去試,做得好開心。」主音 6 號又坦言為了解劇情及捕捉一些細微情感,他們所有人看了《逆流大叔》的粗剪 版本不下十數次,他謂:「因為要了解故事細節,我哋睇咗有十幾次。而導演都 好好,俾咗唔少指導我地。睇完試片後最大感受,就係戲中主角遭遇同我地差不 多,都係差唔多年紀,家中關係同工作方面都好有共鳴。」

談到對於電影中主題「龍舟」的認識,6 號自爆讀書時期的「瘀爆」經歷: 「我喺讀書時期係賽艇運動員,有一年端午節我哋都有去玩扒龍舟,唔知係咪我 哋成班人疏於練習又唔齊冇節奏,名符其實扒到反艇!」

陳詠燊在聽過《逆流之歌》後大表感動:「第一次聽到嘅時候真係眼眶都濕。 因為 RubberBand 將我最想講嘅嘢用音樂幫我傳達出來-坐上龍舟,你只有一件 事可以做,就係認清自己鼓聲,破浪前行。人生都係一樣。」

《逆流大叔》由天下一電影製作有限公司、品今天下影視製作有限公司、宇 鯉影業製作有限公司、大名娛樂有限公司出品,莊主電影製作有限公司及框格音 樂事務有限公司聯合出品,天下一電影發行,將於 8 月 2 日全港公映!

You Might Also Like