電影熱話

【 MOVIE6 熱話 】《 美女與野獸 》絕密小檔案

《 美女與野獸 》絕密小檔案

大家期待已久嘅《 美女與野獸 》終於上映喇!今次真人版陣容強勁,先不論男女主角的名氣,連一眾配角都係一等一嘅大明星!無論你純粹為咗睇故事定係為左睇明星,《 美女與野獸 》都係你嘅不二之選!不過係入場前,我哋為你送上小知識,等你更加了解《 美女與野獸 》!

1.貝兒一家係唯一係村入面著藍色衫嘅人。

gallery-1478513336-belle-and-her-father-beauty-and-the-beast

其實係想用藍色表達主角係比較另類嘅女性。

2.  野獸塊面係由其他動物身體部份所組成

maxresdefault

野獸塊面其實係由獅子鬃毛、猩猩眉毛、熊的身體、狼的尾巴、羚羊嘅角所組成,同原著有分別嘅係,原著入面佢嘅角本身係水牛角,亦多左一對豬嘅獠牙。雖然設定上野獸醜陋無比;但我覺得佢仲靚仔過我。

3.  王子其實係有名嘅

648573f0-aa97-11e6-b677-297e19f2a398_20161114_BeautyAndTheBeast_Trailer2
雖然成套戲都無交待過王子叫咩名,但係2010年1月號Disney Fan入面有講到佢叫咩名:Adam。

4.《美女與野獸》動畫係第一套被提名最佳影片嘅動畫電影

Beauty-and-the-Beast-2012-Wallpaper-4

另外,佢嘅主題曲仲拎左奧斯卡「最佳原創歌曲」!

5.今次係愛瑪屈臣第一次係電影入面唱歌!

landscape-1483930302-emma-watson-beauty-beast-trailer

6. 《美女與野獸》同《星聲夢裡人》其實係有淵源嘅!

beauty-and-lalaland

相信大家都知道愛瑪屈臣為咗拍《美女與野獸》而辭演《星聲夢裡人》,但其實大家又知唔知其實《星聲夢裡人》男主角賴恩高斯寧辭演《美女與野獸》而去左拍《星聲夢裡人》呢?

文:六仔

【 MOVIE6 影評 】《 美女與野獸 》當童話變成真實

【 MOVIE6 熱話 】《 美女與野獸 》11位角色動畫版、真人版新舊對照

 

You Might Also Like