電影熱話

【 MOVIE6 X 跨媒體創作人Eddy 】獨家專訪 Pixar《 反斗奇兵 》攝影指導 Patrick Lin (下)

獨家專訪《 反斗奇兵 》攝影指導 Patrick Lin (下)

Hong Kong Movie X 跨媒體創作人Eddy,獨家專訪 Pixar(彼思)的攝影指導(Director of Photography)  Patrick Lin 。

 

Q:    做到依家 Toy Story 4,你覺得自己拍攝動畫有冇新嘗試或者進化?

A:    其實我第一套擔當攝影指導嘅動畫片係2004年嘅《超人特工隊》。呢15年內有好多技術上嘅進步,例如Pixar自創嘅動畫軟件Presto令我哋拍攝動畫嘅手法同拍攝真人電影嘅手法更加相似。我哋亦更加掌握到 Camera Motion Capture 嘅技術,令到攝影機移動時會更加自然。最後就係我哋首次喺製作過程中運用Virtual Reality,令到導演、美術指導、佈景同攝影組可以一齊參與設計。

 

Q:    由拍真人電影轉做拍動畫,難適應嗎?用鏡頭講故事有咩分別?

A:    喺藝術上拍攝真人電影同電腦動畫係冇太大分別。一個廣角鏡頭就係一個廣角鏡頭,一個近鏡就係一個近鏡。大家都係用同樣嘅電影語言嚟講故事。

 

Q:  有冇邊套自己有份參與嘅動畫製作覺得最滿意/最難忘?

A:    好難答,好似問緊邊個係我最鍾意嘅仔女咁。我鍾意每一套我有份參與嘅電影,不如簡單咁講我非常滿意《反斗奇兵4》嘅製作,亦對於我嘅製作團隊能夠將電腦動畫拍攝推到另一巔峰,感到好自豪。

 

 

Q:    除咗自己有份參與嘅製作,最喜愛係邊部動畫?啟發得你最深、好impressive嘅又有邊套?

A:    不論係動畫定真人電影,只要係一套好電影都可以啟發到我。但我最鍾意嘅動畫係今敏嘅《千年女優》。

 

Q:    喺Pixar入面工作有咩獨特嘅傳統?作為香港人,有乜嘢你想帶入去Pixar?

A:    我唔知呢個算唔算係獨特傳統,但最深刻印象係每個人喺Pixar都以「講故事」作為工作嘅大前提。例如喺《反斗奇兵4》嘅古董店裏面,每件貨品點樣擺、塵封喺邊個角落都會有段故。呢啲故事能夠令古董店增加一份歷史性,令佢更加真實可信。香港係一個多元文化嘅社會。我喺香港長大,由細到大受到嚟自香港、日本同美國嘅電視、電影以及流行文化所潛移默化影響。我希望可以喺所有我有份參與嘅Pixar電影裏面,注入少少多元文化嘅感覺。

 

 

Q:    有冇留意香港本土嘅動畫?有咩特別之處?有咩寄語香港嘅動畫師?

A:    我有幾個朋友啱啱製作完《大偵探福爾摩斯 逃獄大追捕》。好開心見到香港咁多有天份又有才華嘅藝術家同動畫師。希望今個暑假我會有機會睇到呢套戲。

 

Q:    日後如果要你自己創作一個動畫故事,你會以咩嘢做題材?想帶咩訊息俾觀眾呢?

A:    我鍾情科幻同黑色電影。希望可以將呢兩種唔同類型嘅電影合而為一,拍一套黑白嘅偵探電影。

 

本專訪已獲Pixar Animation Studios授權。

You Might Also Like