電影熱話

【 MOVIE6 熱話 】《 跨越8年的新娘 》 佐藤健 、 土屋太鳳 MOVIE6 專訪

《 跨越8年的新娘 》 佐藤健 、 土屋太鳳 MOVIE6 專訪

由 瀨瀨敬久 執導, 佐藤健 、 土屋太鳳 主演,改編自真人真事嘅《 跨越8年的新娘 》講述女主角麻衣患上罕見病抗 NMDA 受體腦炎,男主角兼麻衣未婚夫尚志守候麻衣八年,終於等到麻衣醒返,大團圓結局。拍攝事前,製作團隊借咗尚志同麻衣真實對抗病情嘅錄像做參考,亦都有同當事人了解事情經過。今次,我哋有幸可以訪問佐藤健同埋土屋太鳳,問咗幾條關於承諾同記憶嘅問題。

問:對於兩位再次合作有咩新感受?

佐藤:雖然之前同土屋太鳳合作《浪客劍心》係好耐之前嘅事,但係基本上大家都無咩點變過呢。因為一直都想再同土屋太鳳合作,所以有今次機會真係好開心。麻衣係一個好難演嘅角色,我覺得都係因為有土屋鳳太飾演麻衣,《跨越8年的新娘》先至會咁好睇。

土屋:我一直都叫佐藤健做「健前輩」呢,當然佢係我好尊敬嘅演員。收到劇本之後,我都有同「健前輩」討論點樣將我哋睇過原著之後得到嘅感受交織埋一齊。衷心多謝「健前輩」畀咗我一個咁好嘅經歷!之前拍《浪客劍心》,「健前輩」由頭到尾都要好似劍心一樣咁充滿殺氣,今次佢就終於似返一個普通人喇

問:你哋有無堅守過咩長時間嘅承諾?

土屋:有,但係長時間嘅承諾通常都會連住一個秘密呢。

佐藤:如果係約定嘅話,事無大小,無論要捱幾多時間,我都會想一直遵守落去。

問:咁如果你哋現實中嘅伴侶昏迷咁多年,你會點做?

佐藤:我一定會竭盡全力,思考同搵最好嘅方法令佢醒返

土屋:我唔會猶疑,我會選擇等待。不過與其話只係等佢醒返,我會好似尚志先生一樣,喺等待嘅時候傾出同累積我對佢嘅愛,同我最重要嘅人嘅生命聯繫起埋一齊。

問:令你哋自己恢復記憶,最好嘅方法又係咩

佐藤:就係去我曾經去過嘅地方,搵返我屬於嗰個地方嘅記憶。

土屋:其實我都有親戚試過曾經因為交通意外而喪失記憶。聽過親戚嘅親身經歷之後,發現果然「愛」先至係最好嘅方法。有人需要時間,有人需要改變環境,或者都需要接受適當嘅治療,但係無論如何,所有嘅方法都必需基於「愛」,有「愛」係最重要。

問:你哋想向《跨越8年的新娘》嘅觀眾傳達咩信息?

佐藤:希望睇咗呢篇訪問嘅你,同埋努力戰鬥緊嘅每一位,都可以見證到《跨越8年的新娘》故事裡面,麻衣同尚志呢個家庭所得到嘅一大奇跡。

土屋:病人嘅治療進度因人而異,而且未確立最佳嘅治療方法,好多呢啲家庭都會覺得好不安。我演麻衣呢個角色嘅時候,唔單止要代入麻衣嘅想法,對於患有罕見病同致力進行緊復康治療嘅每一位病人,我演繹嘅時候都投放咗好多情緒喺佢哋身上,希望觀眾都可以感受得到。

後記:

問到土屋太鳳有關佢夢想中嘅婚禮,佢話想好似《跨越8年的新娘》嘅麻衣一樣,喺同男友相遇嘅日子,並喺大家重視嘅地點到舉行婚宴。喺一個充滿緣份嘅地方,得到大家嘅守護,希望未來20年、50年都可以維持安穩嘅婚姻生活,真係好浪漫。

 

問題、文字:靈光、Janis H.

You Might Also Like