電影熱話

【MOVIE6 熱話】第四屆 Movie6全民票選電影大獎 第一階段入圍五強感言

第四屆 Movie6全民票選電影大獎 第一階段入圍五強感言

第四屆Movie6全民票選電影大獎 第一階段於2021323日下午3時結束,本階段有超過10,000人投票,選出五強進入第二階段競選贏家。各位五強候選人都十分感恩和雀躍,紛紛分享入圍感言,也鼓勵大家踴躍參與326日第二階段投票:https://voting-2021.hkmovie6.com/#/

 

《幻愛》最佳導演提名周冠威

「《幻愛》得到觀眾愛戴,很安慰,這個奬項是由觀眾投票,一人一票,很令人嚮往,第二階段投票將會開始,珍惜表態機會,香港電影身處艱難時代,每一票都是支持。」

夜香.鴛鴦.深水埗 最佳導演提名梁銘佳,Kate Reilly

「非常榮幸能夠被票選入圍,多謝觀眾!多謝香港人給予我們故事素材和拍戲動力。」
 

《幻愛》最佳男主角提名劉俊謙

「有幸入圍我已經覺得好開心,再一次得到觀眾嘅肯定,首先好多謝Movie6舉辦全民票選電影大獎,對一衆電影創作人給予很大的鼓勵,而呢個電影大獎係一人一票選出來,所以亦要多謝每一位支持《幻愛》及支持我的人!第二輪投票希望各位觀眾繼續多多支持!」

《叔叔》最佳男主角提名太保

「競爭好大!謝謝觀眾支持《叔.叔》,好榮幸!」

《夜香.鴛鴦.深水埗》最佳男主角提名 – 王宗堯

「There is no place like Home. 」
 

《金都》最佳女主角提名鄧麗欣

「還記得在第一屆Movie6全民票選的時候得到最佳女主角,好像還在昨天但原來已經到第四屆了!非常感謝Movie6還有各位投票的朋友們!恭喜《金都》團隊,希望大家繼續支持香港電影」

《幻愛》最佳女主角提名蔡思韵

「多謝Movie6舉辦全民票選,俾到大家可以用自己嘅一票去支持自己鍾意嘅電影,亦都多謝每一位支持《幻愛》嘅觀眾。好感恩《幻愛》入圍多項獎項,希望第二輪嘅票選,亦都可以繼續獲得各位觀眾多多支持!」

《阿索的故事》最佳女主角提名王菀之

「希望人生有彎轉不止幫助阿索走出低谷,也能沿途陪伴大家,去到目的地」

 

《叔叔》 最佳電影提名導演 楊曜愷

「好榮幸第四屆Movie6全民票選電影大獎《叔.叔》可以入到五強最佳電影,更加高興太保入到五強爭取最佳男主角殊榮,亦都恭喜區嘉雯同小野盧鎭業,兩位分別入咗最佳男配角,最佳女配角五強! 希望大家支持《叔.叔》同埋三位演員,尤其小野仲未喺《叔.叔》嘅演出得到獎,佢個角色好難討好但係佢做得好好,應該投佢一票!

 

《幻愛》最佳女配角提名鮑起靜

「《幻愛》是近年香港電影較新有突破題材的作品!我很幸運能參與其中一份子!在香港本土已有很好成績!衷心祝賀!恭喜導演和兩位年青有前途的演員!謝謝Kiwi!謝謝Winnie!」

《金都》最佳女配角提名林二汶

「衷心多謝每位投我一票嘅影迷,希望未來日子有更多機會係大螢幕同大家見面啦!」

《叔叔》最佳女配角提名區嘉雯

「除咗開心同感恩,都仲係開心同感恩!多謝各位支持叔叔」

 

《叔叔》最佳男配角提名盧鎮業

「感謝《叔.叔》團隊嘅每一位,一齊成就左呢部電影。感謝Golden Scene將呢部作品帶入上大銀幕。感謝 Movie6,一直為我地帶來多方面嘅電影資訊,亦多謝超過一萬位參與投票嘅朋友。希望我地可以喺艱難之中依然堅定前行,開墾新路。」

《麥路人》最佳男配角提名顧定軒

「謝謝黃慶勳導演,謝謝《麥路人》上上下下每一位,謝謝深仔,謝謝香港電影。」

 

《幻愛》海報設計師 Orange Chan

「今次好開心可以入圍最佳電影海報設計,希望嚟緊大家繼續支持《幻愛》呢套電影,同埋繼續支持香港電影最緊要。香港電影加油!多謝大家。」

《金都》海報設計師 Milk DoNg

「多謝導演黃綺琳邀請我一齊去創作《金都》嘅電影海報,其實開拍之前佢一早已經好有自己嘅概念,想表達啲乜嘢同時間都俾咗好多空間我去創作,因為我覺得一張好嘅電影海報除咗靚之外,表唔表達到套電影係好緊要。我喺海報加入咗好多電影元素,調返轉頭我希望觀眾睇完套電影之後,都可以喺海報上面搵到彩蛋。」

You Might Also Like