電影熱話

【 MOVIE6 熱話 】重溫 10 句 張國榮 經典電影對白

重溫 10 套張國榮經典作品及金句

雖然哥哥已經離開了多年,但每次一看到他的電影或聽到他的歌聲,總忘不了哥哥獨特的魅力。來到今天4月1日,就讓我們一同重溫哥哥的經典電影金句,懷緬一下昔日的時光吧。

 

哥哥張國榮10句經典電影對白

1.《阿飛正傳》

「 1960年4月16日下晝三點之前嗰一分鐘,你同我喺埋一齊。因為你我會記得嗰一分鐘,由依家開始我哋就係一分鐘嘅朋友。呢個事實嚟㗎,你追唔返喎,因為已經過去咗。」

 

2. 《胭脂扣》

「你有好多種樣,濃妝、淡妝、男妝、冇化妝,仲有如夢如幻月,若即若離花。」「你最鍾意邊種啊?」「都鍾意,分開夾埋都咁鍾意。」

 

3. 《春光乍洩》

「原來寂寞嘅時候,所有人都一樣。」

 

4. 《東邪西毒》

「其實醉生夢死,只不過係佢同我開嘅玩笑。你越係想知道係咪唔記得咗嘅時候,你反而會記得更加清楚。我曾經聽人講,當你唔可以再擁有嘅時候,你唯一可以做嘅,就係令自己唔好忘記。」

 

5. 《霸王別姬》

「不行!說的是一輩子,少一年、一個月、一天、一個時辰都不算一輩子。」

 

 

6. 《倩女幽魂》

「十里平湖霜滿天,寸寸青絲愁華年; 對月形單望相護,只羨鴛鴦不羨仙。」

 

7. 《鎗王》

「你依家應該知道高手喺你後面嘅壓力係點。」

 

8. 《異度空間》

「人好多時候係脆弱嘅,遇到唔如意嘅事,日積月累就會變成心結,就算你想話畀你屋企人或者朋友,佢哋未必識得開解你,所以人最重要係學識一件事,就係要識得調息自己同愛護自己。」

 

9. 《金枝玉葉》

「男又好,女又好,我只知道我鍾意你。」

 

10. 《縱橫四海》

「你冇聽人講過剎那嘅光輝並唔代表永恆嗎?」

 

You Might Also Like