電影新聞

【 MOVIE6 新聞 】嶄新觀影企劃 D2 Place舉辦 「 唞啖戲 」電影欣賞會 呼吸不一樣戲味 體驗社區新戲場

嶄新觀影企劃 D2 Place舉辦「 唞啖戲 」電影欣賞會 呼吸不一樣戲味 體驗社區新戲場

「我們都需要有個唞氣位。搵個空間,讓身心出走一下,開放自己試吓新嘢開吓眼界換個角度看出不一樣的世界。」

 「唞啖戲」特意聯合一向支持本土、創意、小眾和獨特性的D2 Place商場,在時裝、美食、創意市集之外,推廣非主流電影文化,以同一精神追加一個「唞氣位」,舉辦「唞啖戲@D2 Place」電影欣賞會,俾大家「搵個空間,開闊眼界,換個角度唞唞戲。」。

「唞啖戲@D2 Place」由3月中開始,逢星期三晚於商場二期 (D2 Place TWO) 2The Labs舉辦,開個新場、揀套好戲、招呼大家免費入場「埋嚟睇隨便坐」,欣賞每月特設不同主題的電影,當中有獨家首度放映的新片,亦有好戲重溫,片種多元化,來自世界各地,總有一部啱你睇!稍後更會由觀眾票選電影,想睇邊套戲,人人都有份話事!

除了電影欣賞活動外,完場後更會請來特別嘉賓與觀眾分享及交流,希望大家以全新角度看出每部精挑細選電影的獨特戲味,在主流之中「唞.啖.戲」。觀眾更可為電影自由定價,隨心付出你認為值得的票價以示支持。

「唞啖戲@D2 Place」亦會不定期大玩Crossover,以配合不同電影主題,例如加演一場Band Show、安排美食分享會、與潮牌開Pop-up Store、甚至來個時裝花生Show,任何好玩夠Fun嘅活動都有機會出現!


movie

《何者 我們都想成為「誰」?》 打頭炮 首播會

「唞啖戲@D2 Place」打頭炮嘅係即將上映嘅《何者 我們都想成為「誰」?》,破天荒於正式上映前,於221日喺D2 Place ONE天台花園舉辦「『唞啖戲@D2 Place』開幕首播會」,當日會率先介紹「唞啖戲@D2 Place」首3個月嘅強勁戲碼,並搶先欣賞《何者 我們都想成為「誰」?》。

  「唞啖戲@D2 Place」活動詳情:

時間:逢星期三晚 (三月中起) (*實際日期稍後公佈

地點:D2 Place二期 (D2 Place TWO) 2 The Labs

票價:自由定價

參加方法:網上 / 即場登記

 

更多強勁戲碼,即將公佈。

有關於「唞啖戲@D2 Place」的詳細資料,請密切留意「唞啖戲」Facebookhttp://www.facebook.com/1871911696396839/

You Might Also Like